woensdag 16 april 2014

Welkom Vera!

Wij wensen jou een leven vol geluk en liefde <3

Welkom op deze prachtige aarde Vera :)


Vorige week is Vera geboren, dochter van Andrea en Sander, 2 geweldig lieve mensen met hun super schattig zoontje Tim. Natuuuuurlijk ging ik even met de kids op kraamvisite en daar hoorde een kleinigheidje bij :)


Aangezien ik gister de woonkamer op de kop had gezet, en alle stoffen netjes bij elkaar in de glazenkast liggen, was het gemakkelijk deze combinatie te maken, in de hoop dat mijn stofkeuze in de smaak zou vallen.


Ik vond een leuk patroontje in het A-lijntje van de Droomfabriek en maakte met 2 lieve zachte stofjes mijn eigen versie :) Gisteravond geknipt, vandaag in elkaar gezet :)






Wat heerlijk om een patroon gewoon op maat te kunnen printen! ook wel eens lekker :D

Dit is het geworden, met dank aan Andrea voor de leuke foto's :) Ik heb begrepen dat beide ouders blij zijn met het jurkje, gelukkig maar :)




Ik vond het ontzettend leuk om aan zo'n klein jurkje te werken, er volgen er vĂ¡st nog meer!










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan Mai Designs NL - de Blog!