zondag 2 april 2017

Patroon portemonnee Mairena - Kidsp@kket deel 4

Kidsp@kket deel 4 - de portemonnee




Vanaf vandaag beschikbaar, kidsp@kket deel 4! 

Los te verkrijgen voor slechts € 5,50 voor het digitale patroon **.
Tijdens de blogtour van 3 april t/m 16 april 2017 zelfs € 4,50! 

Hiervoor krijgt u: 
1 digitaal patroon in PDF
1 uitgebreide werkbeschrijving in PDF 
toegang tot de werkgroep Mai Designs NL - Mairena portemonnee
Online support en tips


Digi papieren patroon kost € 9,50 *
Tijdens de blogtour van 3 april t/m 16 april 2017 zelfs € 8,50! *

Hiervoor krijgt u: 
1 handgetekend papieren patroon
1 beknopte geprinte werkbeschrijving 
1 uitgebreide werkbeschrijving in PDF **
toegang tot de werkgroep Mai Designs NL - Mairena portemonnee
Online support en tips


Diverse opties

Voor de portemonnee zijn diverse opties beschreven. 
Zo kunt u kiezen om het muntvakje te maken met een knoopje, een rits of klittenband. 
Ook het vakje voor uw pasjes kan op 2 manieren geplaatst worden, ieder beschreven in hun eigen werkwijze. 

Maak het van katoen, canvas, tafelzeil of geplastificeerd katoen, in kurk of zelfs in leer! De laatste vereisen wel kennis van het materiaal en een eigen aanpassing - deze zijn niet opgenomen in de werkbeschrijving. 


Bestellen 

U bestelt door mij een bericht via Facebook of Email te sturen en aan te geven welk patroon, of welke patronen, u kopen wilt. 
U ontvangt dan direct alle gegevens om te betalen van mij. 
Betalen gaat via overschrijving naar mijn rekeningnummer (ING in NL) of via Paypal.
voor het laatste heb ik uw email adres nodig zodat ik voor u een betaling op maat maken kan. 

Zodra de betaling binnen is, of u mij een betaal bewijs heeft toegestuurd, krijgt u alle digitale bestanden toegezonden en wordt u een uitnodiging voor de online werkgroep toegestuurd. 
Papieren patronen gaan op de post zodra de betaling op de bank binnen is. 

Facebook: *klik HIER*
Email: *klik HIER*
Paypal: *Hier* ben ik te vinden


Enkele voorbeelden: 

In katoen gemaakt, met knoopje op het muntvak
volledig in katoen, verstevigd met decovil
Muntvak met rits en rits tabjes

biljet vak en binnenkant in canvas
in Geplastificeerd katoen, verstevigd met Styl Vyl

in Canvas gemaakt met klittenband
 als sluiting van het muntvak

verstevigd met Styl Vyl

in Katoen verstevigd met Decovil.
Dit heeft absoluut mijn voorkeur


Ik sluit af met mijn Enorme Dank aan de dames van de Blogtour, die morgen gaat beginnen.
Zonder jullie had ik niet zo ver geraakt en al zeker niet op tijd ;) 

 <3 Dank jullie wel <3 \

liefs, 
Sabrina



* exclusief verzending per post
** digitale items worden naar u verzonden zodra de betaling op mijn rekening is bijgeschreven - of een betaalbewijs is doorgestuurd.
*** ik deel mijn contact gegevens en adresgegevens niet openbaar online. Deze zijn in te zien op iedere laatste pagina van de werkbeschrijving. 

2 opmerkingen:

  1. Ben eigenlijk reuze benieuwd wat jullie er van vinden! Laat gerust een berichtje achter, klik op Melding Sturen hieronder om te zorgen dat je mijn reactie ook lezen kan <3

    Bedankt voor je bezoek hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem ook gemaakt,bedankt voor alle uitleg twas leuk om eens iets anders te maken dan kledij..er zullen er nog volgen 😉

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan Mai Designs NL - de Blog!