maandag 10 april 2017

Blogtour Mairena portemonnee - week 2

Oei oei ik loop iets achter met het publiceren van de geweldige blogs van onze lieve dames .. waarvoor mijn excuus!

Naast Mai Designs NL beheer en coördineer ik ook  Abbiekes Gift - u misschien bekend van de prematuur pakjes Abbieke. Daar gebeurde heel wat mee de afgelopen week, en gaan nog veel meer mooie dingen gebeuren die mijn aandacht opeisen. Daarover later meer.

We zijn weer hier terug en in volle vaart laat ik u kennis maken met de volgende vier blogsters:





Klik de foto voor de Franse versie van de blog van Le Petit Lapin Rouge


Klik *hier* voor de Nederlandse versie
Klik *hier* voor de webshop 

Wilwarin Couture = momenteel nog een patroon aan het testen, spannend!! 

Vergeet u niet in te schrijven voor de give away op de Blogtour Pagina!! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan Mai Designs NL - de Blog!