maandag 12 juni 2017

#Mommftw

#mommftw wedstrijd <3 

Abigails setje zoals gepind door de ontwerpster zelf!

Naar aanleiding van het geweldige boek Matching Outfits Matching Minds organiseerd Eef Thys, de schrijfster van het boek en ontwerpster van de patronen, een geweldig leuke wedstrijd

Ik heb het boek gekocht zodra het uitkwam want Jeetje wat staan er mooie modellen in. Het leukste ervan is dat ik ons hele gezin ermee aankleden kan! Ik plan om iedere outfit te maken, nu alleen nog wat tijd...



"Opdracht? De opdracht bestaat erin twee matchende feestoutfits met de patronen uit mijn boek te maken "

Nu vind ik iedere dag een feestje waard. Het leven is iets om te vieren, zéker wanneer je het bijna verloor.. 

Als ik een feestelijke outfit wil maken voor de kids, begint dat bij het kiezen van HET stofje dat hen op het lijf geschreven is. Om het leven te vieren in een mooie comfy outfit heb je ook nog eens zachte stoffen nodig!

 Voor de jongste dochter Abigail maakte ik een setje in de prachtige stoffen van Nosh, Een french terry - de zachtste die ik ooit zag, gestippelde tricot en bijpassend boordstof bracht de postbode helemaal vanuit Finland.
Voor de zoon koos ik voor het lang bewaarde stofje van Halsoverkop en vond daar mooi bijpassende kobaltblauwe tricot bij, bij onze Stoffenmeneer van van Burik op de weekmarkt hier. Perfect! 








De Malèmbe broek en de Small Things Sweater hals op het Not Another V-Shirt shirt zijn een perfecte match. Oversized voor Jordy en een maatje kleiner gemaakt voor Abigail.



Op de website van Eulala c'est Chic zelf vind u de inzendingen van alle deelnemers. Stuk voor stuk pareltjes! 

Ik denk dat ik in de opdracht ben geslaagd.. wat denkt u? 
en Sorry... foto's maken is niet mijn talent. Al is er ééntje wel heel erg mooi gelukt ... maar dat komt door de dame en heer die er op staan <3 


Stampen in de jegen... FEESTJE!


Spannend... afwachten! De 14 wordt de uitslag bekend gemaakt <3 
Succes aan alle deelnemers! Het is een prachtige prijzenpot maar ik ben al blij dat het me binnen de tijd die gegeven is gelukt is <3 



2 opmerkingen:

  1. Je bent fantastisch Sabrina! Ik vind je creaties heel erg leuk! dikke kus en bedankt voor je deelname x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hartstikke bedankt Eef! <3
      Heb met veel plezier meegedaan met de wedstrijd :) Nu lekker relaxed alle andere setjes maken <3

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoek aan Mai Designs NL - de Blog!